lördag 23 november 2013

Pyssel!

Har suttit nästan en timme nu o knåpat ihop lite till Idas dansuppvisning i morrn. De ska va katter (om de vill) just nu säger Ida att hon inte vill. Men hon kan ändra sig när hon kommer dit o andra klätt ut sig. Så jag har köpt ansiktspennor o måla henne me. O nu har jag gjort kattöron o en svans! Tog ett par gamla trasiga byxor o klippte ut remsor som jag flätade ihop till en svans. O ett snöre jag fäste den i som jag kan knyta runt hennes midja :) o sen tog jag en remsa o snurra runt hennes diadem, klippte ut öron ur papper o målade o häftade sedan fast ;) hoppas det duger. O det skulle ju va kul om hon använde det i morrn :P
De kommer ha som en vanlig lektion men att de som vill får komma o kolla. Så Patrik, Tim o min mamma o pappa kommer o kollar :) Har en känsla av att Ida inte kommer vilja göra nåt då det blir en del som kommer titta :S hehe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar