lördag 9 november 2013

Svårt att sova...

Sitter o lyssnar på en jätte bra playlist min syster lagt in på spotify. Borde sova, men kan inte... Mycket tankar som snurrar i huvudet. Om allt möjligt om livet. Om både sorgsna o glada saker. Om hur tufft livet är. Om hur skrämmande det är att vara mamma. Man tittar på barnen när de sussar så sött o önskar att man kunde skydda dom från allt ont i denna värld. Vill att dom ska förstå att mamma o pappa ALLTID finns här, vad som än händer. Just nu kan man tycka att deras liv är rätt enkelt. Men tänk va stort o nytt allt är för dom. Bara att vara ifrån mamma o pappa på dagarna. Vilken omställning! Tuffast är det nog för mig. Önskar jag kunde ha dom hemma hos mig, för alltid. Vet att det inte skulle va bra ens om det funkade. Men ni med barn förstår nog vad jag menar....
De är ens ALLT <3
Nu ska jag inte va så sentimental längre ;)

Ska försöka komma i säng o ladda batterierna till morgondagen. Har tänkt göra en god mysig frulle till mannen på födelsedagen o farsdag. Vad gammal jag börjar bli säger han när jag ska gå o lägga mig. Jo jag tackar! Jag som "bara" har knappt 5 månader kvar tills jag blir 30!!! :S Men jag är 25 ;)

God natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar