tisdag 12 november 2013

Så va det kväller!

Maten gick sådär. Egentligen bra, men ja höll på att kräkas!!! Kalla mig kräsen, men ben i fisk klarar jag INTE!!! Annars va det gott ju. Men även fast jag pillade bort benen både åt mig o barnen satt ja o synade maten o fick nästan kväljningar när ja åt :S Haha! Jag än världens kräsnaste när det gäller mat. I know!! Jag gillar ju fisk, men ben - NEJ TACK!!!

Ser ju inte så tokigt ut ;)

O lite créme fraish på det :P

Efter middagen drog jag iväg på föräldramöte. Som höll på i nästan två timmar. Men det gick bra :)
Kom hem, uppdaterade mannen, tog mig en dusch o sen lite kvällis. Va ju hungrig ju!! ;)
Nu ska jag förbereda till morgondagen, sen sova! Det är två speciella dagar på jobbet nu, lite jobbigt...

Hörs i morrn hoppas ja! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar