måndag 4 november 2013

Trött, men fuck that!!!

Morgonen gick bra o jobbet har gått bra. Barnen verkar ha haft en bra dag oxå. Igår fick barnen jätte fina skinjackor, nå lurviga mysiga tröjor/jackor att ha under en tunnre jacka el bara som dom är o Ida fick även ett par fleece byxor att ha när hon sover ute på förskolan. De fick allt detta av deras snälla farmor :) Dock va allt lite för stort så efter jobbet åkte ja o bytte. Köpte även varsinna par ullsockar på Intersport o kollade även på vinterkängor. När ja kom hem käkade vi direkt o sen började vi prova de vinterkängor de har hemma. O det är inte lätt alltså. O veta vilken strl de ska ha :/ Får väl åka o mäta o jämföra nån dag. Hoppas de klarar sig me fodrade stövlar ngr dagar till ;)
Barnen sover o jag har hunnit träna. Även om det jag helst ville va att mysa ner mig i soffan :P Men nu är träningen gjord o ja ska ta mig en dusch, vika lite tvätt, ta mig en kvällis o sen somna på spikmattan. Det behöver min kropp VERKLIGEN!! 

I morrn är det den härliga korta tisdagen som gäller! Får se om vi åker hem el åker upp till Gränby ;) Beror lite på barnens form i morrn! Mannen ska fortsätta mecka me min bil så han kommer hem seeeent i morrn... O då det är min promenad dag blir ju det lite svårt. Så ist får det bli träningscykeln framför tvn ;)

Hoppas Du fått en bra start på denna vecka! :)

Ida visar hur man gör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar