lördag 16 november 2013

Sovmorgon....

Jag vaknar alltid vid den här tiden. När barnen vaknar... Sen kan jag inte somna om förren alla gått upp. Vi brukar försöka ligga o mysa till iaf kl 7. Ibland blir det mys framför tvn i soffan. O det är vad jag önska att de kunde göra nu, Patrik o barnen, så att jag bara kunde lägga mig o somna om... Samtidigt är det ju mysigt o ligga o gosa allihopa. Aja, nog om det! Hur gör Ni i eran familj? Har Ni bestämda sovmornar o vem gör vad då?

Tillbaka till sängen... Zzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Jo, vi har bestämda dagar. Emil sover på lördagar och jag på söndagar. Men vi går upp när barnen vaknar för att den som ska sova inte hinner vakna. Sen så är våra barn pigga som tuppen på morgonen så det är bara att kliva upp ur sängen och vara halv vaken i soffan istället ;-)

    SvaraRadera