fredag 8 november 2013

Sjuka familjen? :(

Barnen snoriga o krassliga, mannen förkyld. Jag klarar mig!! El? Brukar ju vara så men nu känner ja mig inte alls pigg :( ont i halsen o frusen... Kan bero på att jag är så trött oxå. Då kan det bli så här... Vill va friska till sön ju!! Ja, i morrn redan vore ju inte så tokigt ;)
Sen är det ju det här med min tand... Det är INTE bra... O inte ringde ja tandläkaren idag inte... Men än så länge är det inte outhärdligt, även om tandköttet är svullet som attan, tanden längst bak lutar sig allt längre inåt o nu börjar ja tom bli svullen på utsidan o det gör ont när jag gör vissa rörelser. Det gör ont när jag äter. Men jag kan ju tugga på andra sidan. Right?? Nej, får väl se hur det är efter helgen...

Nej, borsta tänderna så man kan somna i soffan sen :P Har nästan aldrig kunnat föra det förut. Men nu, med nya soffan, är det nästan oundvikligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar