lördag 9 november 2013

Godmorgon!! El...?

Nja... Ok, Ida vakna nyss o Tim sover än. Båda hos oss. Bar in Ida o la henne på madrassen men nån gång i natt kröp hon upp till oss... Sen va Tim ledsen. Kände att jag inte ville ligga alla fyra igen i sängen så prövade o lägga honom på madrassen. Trodde aldrig det skulle gå! Trodde han skulle ligga o prata o pilla på allt runtomkring o ställa sig upp mm. MEN han somnade! :O Låg o pillade lite på säng kanten men sen sov han. O sover som sagt var ännu ;)

Jag har dock sovit KASST!! O inte pga av barnen. Utan pga mig själv. Kroppen värker... Vet ej vad det beror på, men säkerligen bakningen... Fattar inte varför min kropp ska va så här för. Hate it!!!!! Sen har ju tanden börjat värka ännu mer. Idag svider o ömmar tandköttet o det har även (OBS!! läs ej om du är känslig!!!!) börjat glipa mellan tandköttet o tanden längst bak :/ så jag har nog rätt i om att det är en visdomstand på g... Grejen är ju den att den får inte plats!! Vet ju vad det innebär... Därför ja ej hår till tandläkaren (min skräck!!)
Nu ska ja krypa ner o mysa me min älskade, bästa, underbara familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar