fredag 8 november 2013

Ibland går dagen bara fööör fort!!

Vet att kl bara är tolv. Men allt som ska göras gör att det känns som om dagen går för fort! Haha! Fm vart inte många knop. Bäddade ner barnen i vagnen o så gick vi till Willys o handla det som behövde handlas behövde handlas för allt som ska bakas... Mer än så har vi inte gjort. Jag har försökt att koppla bort sånt som behöver göras för o va me barnen. Nu sover de o jag tänker faktiskt oxå vila snart. Så jag orkar va uppe lite längre i kväll ;) Tänkte nämligen som så att jag bakar bullarna när barnen lagt sig. O så nu när de vaknar ska vi göra handavtrycken till farsdag/födelsedags kortet. O efter det baka vanilj muffins. Så gör jag frostingen till dom i morrn :)

Sen tänkte jag förbereda till middagen i kväll. O det blir som vanligt... TACOS!! Nu är det iof två veckor sedan så ;)

Broccoli soppa o avokado till lunch :)

Gulliga Ida! Dukade upp mat till henne o Tim. Varsin tallrik me mat o varsin macka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar