måndag 23 september 2013

Ville bara flika in

o säga att jag lägger ut bilderna på det ja köpte i morrn. Har bestämt mig för o ligga i sängen SENAST halv tio. Va så äckligt trött i morse så jag tror ja behöver lite mer sömn. Kan iaf säga som så att Ida fick tre långärmade tröjor, då de ja köpte förra hösten är liiite väl korta i armarna. Drog till me strl 104, hellre viker ja upp ärmarna lite än att behöva köpa nytt snart igen. Det vart basics tröjor från lindex. Sånna dr tunna långärmade. En fin randig, en lila o en svart. Som hon framför allt kan ha på förskolan, annars me såklart men... "Fin" kläder har hon så det räcker ;) Skulle dock inte skada me ngr fler mjukisbyxor!
Tim fick två par mjukisbyxor, ett par svarta o ett par i jätte fin blå/turkos färg. O så en långärmad, randig, i samma blåa/turkosa färg. Så fint så!! :) O allt detta vart drygt 400 spänn!! (De har ju ta tre, betala för två!) Perfa!!
Sen vart det som sagt en sovsäck från Everest o ett par galonvantar, oxå Everest, till Ida! Gillar verkligen märket Everest. Inte så dyrt som p.o.p (som är äckligt dyra, bläää!! Onödigt!!) men heller inte billigt skit som går sönder. Utan det ligger lite högre än medel med riktigt bra kavalité!!! 
Jahapp, det va väl det ja ville säga! 
Nu ska ja plocka fram kläder till morgondagen o sen hoppa i säng. I morrn är min favvo arbetsdag då jag jobbar 8-13.15!!! Blir en hel em me mina hjärtan!! Lääääängtar <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar