torsdag 19 september 2013

En HEL natts sömn!!

Insane!!!! Natten till i går va h-vetes natt! Natten till idag en dröm natt! Märktes att Tim sovit bara en dryg timme på förskolan igår. Båda tvärslockna innan kl sju o sa inte ett knyst innan de vakna 05.50. Visst, det va tidigt. Men förutom avbrott för att jag själv behövde gå upp o kissa, så fick ja ju sova många timmar i sträck, ostört. Det gör MKT. Va nog ändå det som fick mig att ta mig i kragen o kämpa sista dagen. Slet på på jobbet för idag va det lugnt me barn så ja passade på o göra annat praktiskt såsom pappers jobb, dokumentation, fixa bokstäver som ska sitta på dörrarna mm. Va kul!

När ja kom hem möttes ja dock av två jätte trötta kottar. Efter middagen vart det en dusch för dom o nu ligger de o har troligtvis redan somnat. 

En annan grej, som jag går o är sååå arg över just nu!!! När Patrik skulle hämta barnen o fortfarande står i hallen me Tim, så springer Ida ut på gården. Fine, det gör ju inget. MEN då släpper en förälder ut henne genom grinden ut på parkeringen SJÄLV!!!! Hur JÄVLA DUM får man va!!!! Som tur va kom en annan förälder o lyfte in henne. Men tanken på va som kunde ha hänt... Fy f!!!!! 

Nej, nu ska ja samla mig o få ngt gjort här hemma. Lite tvätt o så....



Dagens på en liiite piggare mamma ;)


På vägen hem från jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar