tisdag 10 september 2013

O så va man hemma...

Trots ett kort arbetspass är ja helt slut. Kanske beror på att dagen ändå varit full proppad o jag har flängt hit o dit! När jag kom hem la jag barnen o Tim tvärslockna, Ida inte långt efter. Jag satte mig i soffan o åt min lunch framför tvn. Sen tvärslockna jag me :O i en sisådär halvtimme el så. När ja vakna kände jag mig först 10 ggr tröttare. Men när ja varit uppe ett tag vart det bättre. O det va nog den tuppluren som gjorde att ja orkade resten av dagen. Barnen käkade mellis o så kom mamma. Jag o Tim åkte till läkaren (inlägg om detta kommer) sen hem, mös lite, förberedde middagen o sen tillbaka till jobbet för föräldramöte. Det gick bra. Dock fick ja ont i halsen under kvällen :/ Hoppas det går över o det bara är sånt där halsont som går över tills i morrn...

Nu sitter ja o försöker varva ner. Bör gå o lägga mig men är ingen idé när hjärnan går på högvarv. Men snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar