onsdag 18 september 2013

Gah!!!!!!

Ibland blir jag så arg!! Så fruktansvärt jävla arg!! Behöver bara få skrika!!! Vräka ur mig både det ena o andra!!!

Det är tur jag kan samla mig o INTE göra det. Men vissa människor alltså... Jisses!! Man kan undra om vissa har för lite o göra ibland.... El avundsjuka. Tyvärr...

O så finns det andra. Andra som är tysta, dom gör mig gaaaalen!!!! Oj oj oj... Skulle inte skriva nå mer inlägg. Men nu vart det ett arg ett. Som jag burit på ett tag o som gnagt mig inifrån o ut o nu kunde jag bara inte va tyst...

Känner just nu bara: LÅT MIG VA!!! Detta gäller ju såklart inte mina små bustroll. Skulle aldrig kunna känna så här mot dom. De är ju dom som ger mig styrka o energi. DOM gör mig glad!!!!

Man kanske skulle ta o försöka sova nu... Om det går... Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar