måndag 16 september 2013

Full rulle från morgon till kväll...

Så kommer mina måndagar se ut. Först lämna barnen på förskolan, sen jobba 8.30-16 o efter det direkt på zumba kl 17-18! Hemma runt 18.30. Lagom till o pussa mina hjärtan godnatt.. Känns en aningens tråkigt att ja träffar dom så lite på måndagar. Men vi har ju då varit tillsammans i tre dagar plus att på tisdagar får vi hela em o kvällen tillsammans :)) Tisdagar är min favvo dag o jobba. Då jag får hämta kidsen redan kvart i två. Löööööv it!!!!! Får se om vi hittar på nåt el åker direkt hem.

När jag kom hem från Zumban i kväll, som för övrigt va grymt kul o svettigt, så pussade jag godnatt till barnen o tog mig sedan en VÄLBEHÖVLIG dusch ;) efter det intog jag middagen: sallad, avokado o keso, mums!! Jag o mannen tittade på två av måååånga serier vi nu följer tillsammans :P
Jag har oxå hunnit tagit hand om tvätt o förberett till morgon dagen. Funderade på o surfa runt lite på datorn el gå o lägga mig. Men får nog bli det senare alternativet... Är fortfarande lite mör efter helgen o lite extra sömn skadar nog inte ;) Om jag nu kan somna.....



Idag följde Jeanette me oxå, kul!! O så va ju mamsen me såklart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar