torsdag 12 september 2013

O så va den efterlängtade helgen typ här!

Dagen på jobbet gick bra. När jag kom hem stod middagen på bordet o jag möttes av himlans glada barn!! Som åt både mycket o fint :) De hade haft en bra dag på förskolan, o även sen hemma hos mormor o morfar. De vart sååå glada när mormor kom o hämtade dom!! :D Efter middagen gick Patrik i väg på ett möte som har med föreningen här o göra. Jag slet som ett djur med o tvätta, hänga MASSA tvätt o vika MASSA tvätt... Phu!! Ett evigt göra det där! 
Barnen hjälpte, som de alltid brukar, till o plocka undan alla leksaker o göra det fint här hemma :) 
Vi läste oxå en bok som jag hade skickat efter (visar o berättar mer i morrn) sen sussa barnen strax efter kl sju!

Jag tränade här hemma o gjorde en del övningar o en del styrka! Pratade me mamma i närmare en timme :O haha o sen vart det soff läge resten av kvällen! O som vanligt kom tröttheten som ett slag i ansiktet runt halv tio... Går inte o hålla mig vaken lägre så nu tänker ja sova!!

Natti natti :)



Skönt o ha en yoga matta när man tränar hemma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar