tisdag 3 september 2013

Snart så...

Om inte allt för många timmar rullar vi med bussen till Göteborg. Jag mår dåligt, mår illa, har en klump i både magen o halsen... Börjar snart gråta... Vara ifrån barnen är bland det värsta som finns!!! Jag VILL INTE!!! Men ändå liiite liiiite... Att de kommer få ha det bra gör det hela en aningens lättare... Jobbigaste va att vi skulle skiljas på förskolan tidigt på morgonen. O det sista jag skulle se av dom va suuuuper ledsna barn. Inte alls kul!!! Men efter lite trix har jag bestämt mig för o smita från jobbet vid halv två o då hinna hem till mamma o pappa me deras grejor o även få pussa o krama på mina ÄLSKADE HJÄRTAN!!! <3 o oxå få skiljas från glada barn! O OM dom nu skulle få för sig o bli ledsna, vilket inte hänt förut när jag lämnat där, så känns det ändå bättre att gå ifrån när de är me mormor o morfar deras. 
Värsta är att de båda är inne i en väldigt mammig period... Är såååå glad att jag slutade tidigt just idag, så jag hann vara me dom så mkt som möjligt. O vilken härlig em o kväll vi haft. Har haft det så underbart mysigt :) O Ida har sagt att jag är världens bästa mamma <3 o Tim höll me. Ida sa när dom la sig att hon älskade mig. Kan man bli lyckligare!!!!
Har även haft lite mys me mannen me tända ljus o två avsnitt av våran serie...

La barnen tidigt idag o hoppas verkligen inte jag behöver väcka dom i morrn, fick göra det i morse o jag HATAR verkligen det :( Fast det gick bra!

Ska gå igenom så gott jag orkar i huvudet nu så att allt är packat både till mig o barnen. Sen försöka sova... Nätterna här hemma är inte o leka med längre nu när vi helt plötsligt fått TVÅ barn som vaknar... Tim har börjat krångla på nätterna...

Ne, godnatt på er!!!



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar