måndag 9 september 2013

Time to go to sleep...

Lika bra att gå o lägga sig redan nu. Finns inget på tv o kolla på o film el nåt är det för sent för. Har förberett till morgondagen. Trots en kort arbetsdag så blir det en låååång dag i morrn. Slutar ju kvart över ett, men ska va tillbaka på jobbet kl 18 för föräldramöte. O däremellan ska jag hämta barn, ge dom mellis, till läkaren me Tim (berättar mer om det i morrn) hem o fixa middag o sen som sagt iväg till jobbet igen. Mycket fläng! Men är väldigt tacksam för att mamma kommer hit o är med Ida medan ja tar Tim till läkaren. Fullt sjå att ha me bara ett ;) Är lite nervös på ett sätt inför besöket. Men kommer ändå inte få nå svar på nåt i morrn. Det jag laddar för är att verkligen stå på mig. O det är faktiskt sååå mkt lättare när det gäller ens barn även om jag säkerligen kommer att få tjata!! Men tycker ja inte ja får tillräckligt me hjälp därifrån tänker ja kontakta ett annat ställa. Jag ger mig INTE!!!

Är ändå glad att detta är en tre dagars vecka. Måtte den gå snabbt!!

O måtte det bli liiiite höst!!! Lite små kyliga dagar så man får ha den där sköna koftan/tröjan på sig. Men ändå soliga dagar!!! Är tok less på o svettas! Är tok less på sommarkläderna!!!!

Godnatt på er.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar