fredag 20 september 2013

Fredags kvällen...

Efter middagen klippte o snaggade jag killarna i huset ;) de vart så fina så!! <3 Sen va det bara till o lägga de två trötta bustrollen <3 Ida sov ju som sagt inte alls, o Tim kom upp redan efter nån timme. De somnade snabbt vid sju tiden i kväll. Då röjde vi undan efter middagen (det fick vänta då vi skulle hinna me klippningen innan lägg dax) o så vart det till o hänga mer tvätt, tog mig en dusch o satte mig i soffan. Det va jag väl värd efter denna dag! Känns så himla skönt att det NÄSTAN är helt städat o klart inför helgen. I morrn har vi planer på o åka ut till bror me fam i Stavby. Det ska bla bytas sängar :P Berättar mer om det i morrn om det går vägen ;)

Trots att det är min sovmorgon i morrn känns det lönlöst o sitta uppe längre när ögonen ändå går i kors o det känns som om jag tvingar mig själv o va vaken fast kroppen vill sova!!!!
Så.... Godnatt på er!!!!!! :)




Hittade en "gammal" sommar bild som jag bara måste slänga in. Så härlig! Alla mina tre hjärtan!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar