måndag 30 september 2013

Så överlevde man denna dagen oxå...

Det gick bra fram till strax efter lunch, då kom tröttheten. Egentligen inte så farlig. Jobbigast va nog att jag började känna av halsen igen :( Men jag klarade av dagen galant på jobbet! :) Åkte o hämtade barnen strax innan fyra. O när vi kom hem va det bara till o börja med middagen. Slänga in en tvätt i maskinen o lite sånt. Vi hade nästan ätit klart när mannen kom från jobbet. O när jag hade röjt undan i köket o jag o barnen plockat undan alla deras leksaker va det redan dags för dom o byta om till pyjamas o fixa sig för o gå o lägga sig. Jisses va fort em gick! Är väldigt glad att jag inte jobbar sent 5 dagar i veckan (utan "bara" tre) hur orkar o HINNER man?! Man vill ju hinna mysa, leka, busa, gosa me barnen också!!
När de hade lagt sig tränade jag på en gång (lika bra innan luften hann gå ur en) så det vart programmet ur mamma fitness boken ;) Har dock ont i axlar/nacke/skuldror o rygg från att ha dragit den där monster (syskon) vagnen i nästan tre timmar igår... Men så är det!

Nu har jag suttit i soffan en stund, känns som om nån hällt sömn pulver i mina ögon. Såååå trött jag vart. Kan knappt hålla ögonen öppna :S

I morrn är det då favvo arbetsdagen (åter) tisdag. Jobb 8-13.15 o sen hämta hem mina söta bustroll <3


Eh, ist för o sitta här o va trött blir det till o borsta tänderna o hoppa i säng! God natt på er! Håll tummarna för att jag får sova i natt iaf.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar