måndag 2 september 2013

O så är jag där igen...

Motivationen till träning är i botten!! O just nu vill jag till gymmet o träna. Men nyckeln är BORTA!!! Gah!!! Gissa om jag blir gaaaalen!!!!! Hoppas ja hittar den så jag kan träna. Nån promenad känner ja noll lust till... Är trött o slut... Rätt så tuff dag på jobbet o natten va inte den bästa. Egentligen ska ja väl inte klaga. Anledningen att natten va dålig är för att Ida vaknat flera gånger o gallskrikit. Men det för att hon vill upp o kissa på toa. Så det ska jag väl inte klaga på. Är glad att hon redan blivit så medveten om det på nätterna, tredje natten me torr blöja. Men önskar att det räckte me o gå vi kanske elva när vi lägger oss o sen på morgonen. Nej nej, hon ska gå två gånger till där i mellan... Aja, är ju som sagt egentligen inte det jag klagar på, mest att man blir sååå trött av att vakna o gå upp så många gånger per natt...

Nu ska jag fortsätta leta efter nyckeln. Annars får ja träna så gott jag kan hör hemma! Giv mig STYRKA!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar