onsdag 4 september 2013

På en bänk vid Willys

Väntar jag nu på att mina kollegor ska hämta upp mig me bussen. Morgonen som började tidigt i me massor av mys vart  sååå jobbig när jag skulle lämna barnen o de vart hysteriska!! Som tur va kunde jag lämna dom i lugn o ro till en av deras favvo fröken o sen hade de slutat nästan direkt när ja hade gått.
Kom iväg från jobbet i tid vid halv två. Men kände att bilen skakade o va konstig. Såklart punktering... Har ALLTID bytt däck själv (förutom när ha varit gravid) o även punka har ja bytt. Men jag hade inget ordentligt fälgkors utan bara en sån där pinne. Men tack vara bästa Ulrika som kom från jobbet fick vi loss däcket o jag kom iväg, nästan en halvtimme sen o tok stressad. MEN hann som tur va träffa barnen o ta en fika me dom o pussa o krama dom. O fick lämna två glada barn. Vilket känns väldigt skönt!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar