söndag 8 september 2013

O DÄR slog tröttheten in!

Va på dans me Ida mellan 9.15-10. Sen handlade vi lite. Hårspännen, diadem o mössa till Ida. O en mössa till Tim. Sen cyklade vi hem igen. Phu. Det är mkt uppförs backar till o från Gränby!
När vi kom hem åt barnen lunch o sen sov de. Vid halv ett la ja mig bredvid Ida o tänkte vila typ 20-30 min (Ida hade då redan sovit nästan 30 min redan) men pyttsan! Kl TVÅ vaknade ja o Ida!!!! :O Hon som bara får sova 1 timme hade då sovit två timmar.... O Tim nästan 2.5... Han får bara sova 1.5... Aja, blir ju en rolig natt *not* Men nu är det som det är! Jag känner mig nästan bakis :S Fast jag verkligen inte är det! Men fyra intensiva dagar från morgon till seeeen kväll/natt tar på en....
Tur jag tog en extra ledig dag för mig o barnen i morrn ;)



Min lilla dans flicka <3 Även om hon va lite avvaktande o inte ville va me på allt tyckte hon det va jätte kul! Hon kom igång mer o mer mot slutet. Så hon ville dit nästa söndag me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar