lördag 28 september 2013

Ensam i soffan...

Strax innan kl fem drog mannen iväg hem till Stefan. Jag gav barnen mat. Sen röjde vi upp här hemma. Satte oss i soffan o mös till Pippi (såklart) o åt lite godis :) Sen vart det borsta tänder o på me pyjamaser o så tillbaka till soffan där vi mös ännu mer o läste saga :) Vid kvart i sju åkte de i säng ;) De va sååå trötta! Ida hade inte sovit, bara vilat lite, o Tim i 45 min. Så Ida somnade snabbt, Tim låg o snacka ett tag men somnade rätt snabbt han me ;) Jag satte mig o käka direkt när de hade lagt sig. Har tänt lite ljus o försöker varva ner. Men inte koppla av för mkt. Har fortfarande lite o göra innan jag kan krascha i soffan ;)



God grönsaks wook. O så testade ja filodegspiroger me spenat. Helt ok, men inget ja köper igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar