lördag 28 september 2013

Dagen som aldrig tycks ta slut..

Inte för att jag vill det, men dagen har känts otroligt lång! Just nu känns det konstigt att jag har jobbat idag. Men sååå trist att det bara är en dag kvar av denna helg :(
När jag åkte från jobbet svängde jag förbi Gränby för att för tredje gången köpa mascara (nåt tycks alltid komma emellan o jag glömmer det) Nu va jag in en snabbis på NameIt då de hade bra pris på långärmade tunna tröjor (3 för 130kr) så jag stod bra länge o valde ut tre i var till kidsen. O sen ett par mjukisbyxor till Ida :) När jag sen skulle betala slog hon in fel, så hon va tvungen o göra återköp o sen göra om allt. Det tog tiiiid.... Så när ja gick där i från fick ja lite bråttom o sprang in snabbt på kvantum o så hem. Självklart glömde jag mascaran IGEN!! Suck va trött ja blir på mig själv....





Så här mysigt hade jag det i kväll. Men en kotte på vardera sida <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar