torsdag 5 september 2013

Framme!

Efter en låååång buss resa är vi nu framme... Jag vart så trött att ja började må fruktansvärt illa o började svettas. Höll tom på o få klaustrofobi! Vilket aldrig händer sådär... Som tur va är vi ju inte mer än 14 st på en stoooor buss så gick o la mig längst bak i bussen o små slumrade de sista 20 min. O det va bra. Det hjälpte. Känns lite bättre nu faktiskt... Men ska bli skönt o sova! Första natten nu vart det på ett hotell då det va dubbelbokat (sen blir det vandrar hem två nätter) jag o Sara bor ihop nu. Vilket känns väldans bra! Det kommer vi göra sen me men då sover oxå Ulrika me oss. I morrn blir det studiebesök till två olika förskolor. Ska bli spännande! Längtar lite efter mina bustroll, men i natt ska ja faktiskt försöka få lite välbehövlig sömn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar