söndag 29 september 2013

Fullt ös hela dagen!

Började me dans för Ida kl 9.15. Sen hämtade vi upp Patrik o Tim o begav oss till Örsundsbro o mickelsmäss marknaden. Knatade runt där i nästan tre timmar. Barnen satt i syskonvagnen så snällt hela tiden. Nästan ;) Ida gick en stund o så fick hon åka en karusell :) Tim sov i vagnen drygt en timme. De va jätte snälla o duktiga hela tiden. Trodde de skulle ledsna, men ja o Patrik ledsnade nog snabbare :P 
Jag köpte present till mormor där. En bricka o servetter, jätte fina :) O sen köpte jag servetter till mig själv. Tre olika upptäckte ja :P Några att ha till hösten, o sen några ja ska ha på julafton som vi ska fira här :) O sen ett par som jag fastnade för, me ugglor på!
Köpte lite annat smått o gott oxå ;) O sen fick barnen en varsin jätte stor ballong, som vi nästan ångra, de vart så himla stora här hemma :P haha! Tim sov när vi köpte men han fick en stor traktor, som vi visste att han hade valt. Ha älskar traktorer! :) Ida valde en Hello Kitty!



Tim sussade så gott <3


:)

När vi åkte där i från åkte vi direkt till min mormor som fyller 78 år idag! Vi fikade o hade det väldans trevligt :) 



Min fina mormor <3


Patrik, o så Ida som inte va lätt o få me på bild så som hon far! Här med dockan Olle! :)


Tim me morfar o Anna! :)

Fler bilder än så här vart det tyvärr ej...
När vi åkte hem köpte vi me mat från McDonalds. Barnen va hungriga o vi lika så ;)
Sen va ja o Ida ut o cyklade en sväng innan det va bad dax för barnen o sen sova för dom.
Efter att i vanlig ordning ha plockat, donat o förberett inför morgondagen, sitter vi nu utslagna o trötta i soffan både ja o Patrik :P

Tittar på filmen Hans o Greta. Inte barn filmen dårå. Utan nytappning för vuxna.. Bläää, det är lite hemsk :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar