lördag 1 september 2012

Vägning!

Vägde mig igår, o det hade INTE hänt mycket!! Dock är ja glad att ja inte gått upp! Kan ju inte påstå att jag ligger i spec mycket just nu. Det är för mycket med massa annat så det ja har ork o tid att göra är att tänka på vad jag äter, that's it!! Ingen motion för fem öre!! Förutom det man rör på sig när man är ute me Ida...
Sååå jag ska va tacksam att det inte går uppåt!! Men from me måndag ska jag försöka bli bättre igen på att skriva mer vad jag äter, o va ännu noggrannare med vad jag stoppar i mig!! Önskar även att det kunde gå bättre med promenaderna... Träningskort dröjer...
Har dock lite smått panik då ja inte kan ha mamma byxorna längre (ja vet, har gått i de alldeles för länge!!) o nu har ja bara ett par byxor ja kan ha :/ o det värsta - ingen jacka!! De senaste två höstarna o vintrarna har jag haft två tjocktröjor som jacka. Den ena av dem gick sönder på slutet av graviditeten me Tim, då ja va gigantisk!! Haha! Den andra... Hm, ja, bättre än inget, men lååångt ifrån snygg!! O den har ju liksom blivit uttöjd vid magen... Så snälla Du, ge mig en jacka!!! ;)

Vikt nu: 69.0 kg (kunde ja inte fått kommit under 69!!! Gah!!)

Vikt förra veckan: 69.1 kg

Vikt nedgång: det pinsamma 0.1 kg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar