lördag 22 september 2012

1 års kalas!!

Vi tog oss iväg på kalaset! Alla här mår bra så :) o det va jätte trevligt! Mycket folk, ändå fattades en hel del som vi saknade!
Barnen hade super kul o skötte sig som vanligt galant! Är aldrig orolig för nå annat ;) så många o leka me o så många som ville va med dom att jag o Patrik satt helt utan barn i soffan ett tag. Kändes väldigt konstigt :P men vi hann o andra sidan va mer sociala me de andra vuxna :)
Hugo o Viggo (som fldelsedagsbarnen heter) fick såklart mycket presenter! God fika o tårta bjöds det oxå på!

Kom hem därifrån strax efter kl 17 så barnen fick mat. Sen har vi bytt sängkläder till oss alla! Skööönt!! Vart dock mycket tvätt så i kväll tvättas det för första gången i tvätt stugan ;) 6 fulla maskiner, o vi har till kl 23 på oss! Härlig lördags syssla! Haha! Småbarnsföräldrar el vadå :P
Men är vi ändå bara hemma o alla tvättstugor va lediga så! Skönt att få så mycket tvättat o torkat på bara ngr timmar! Dock kände jag noll lust o ville bara mysa o ta det lugnt i soffan... Sån tur att jag har världens underbaraste man som sköter all tvätt då. O så sa han: - jag gör det så du bara kan få ta det lugnt i kväll. Så som du sliter varje dag me hem o barn, o oftast dålig sömn, så är du värd det!! (det va oxå anledningen till de fina blommorna igår) <3
Men det är ju vänte tid mellan tvättningarna så då får ja sällis i soffan, får se om det blir nån film oxå :)

Toast blir det till middag för mig o mannen snart!!!

Bilder från kalaset! Vart dock inte så bra...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar