tisdag 18 september 2012

......

Jag är inne i en riktigt nere period just nu... Är sjäv lite chockade över det då jag fram till igår mått sååå bra. Men nu känns allt skit... Vill inte säga för mycket... Men jag har en klump i halsen o i magen... Tårarna kommer titt som tätt... O det har inget med varken Patrik el barnen att göra, de är anledningen till att jag överhuvudtaget håller mig flytande just nu... De är UNDERBARA!! Allt handlar bara om mig just nu... Mår skit i mig själv... vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...
Tänker inte skriva mer än så här för då är risken att jag kanske säger mer än jag egentligen vill...

Jag tänker i alla fall ta en paus från bloggen... O som förut, vet jag inte om det blir en dag, en vecka en mån... Vi får se... Men vill inte skriva när jag mår såhär...

Ska verkligen försöka göra nåt med barnen i morrn... Till 4-h gården, min farmor o farfar.. Vet inte, nåt i alla fall... Hoppas vädret blir ok!!

På återseende!!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre snart... Läser ju din blogg varje dag så kommer sakna dina inlägg samtidigt som jag förstår dig då jag själv känner liknande ibland. Hoppas allt blir bra snart :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack! :) känns redan lite bättre... Den här dagen har varit bättre! Saknar redan o blogga, så är nog snart tillbaka. Senare idag kanske ;) blogga är ett sätt att prata av sig så... :)

    SvaraRadera
  3. O kul förresten att höra att nån läser min blogg!! :) läser din me varje dag ;) båda dina! :)

    SvaraRadera
  4. Va kul att höra att du känner dig bättre! Å kul att du läser min varje dag :-D synd med vädret idag men får ta det nästa vecka helt enkelt när förhoppningsvis vädret är på våran sida :-D ska bli kul att träffa dig och dina sötnosar :)

    SvaraRadera
  5. Ja, det känns som att man känner varandra redan, genom blogg, fb mm :P så det ska bli så kul o träffas på riktigt!! :D

    SvaraRadera