torsdag 27 september 2012

Min fina syster <3

Hoppas du inte tar illa upp av det jag nu skriver...
Min älskade syster Amanda har haft det riktigt tufft de senaste 1.5 åren. Varit mycket upp o ned gångar. O vissa riktigt djupa (älskade morfar <3 )
Hon har kämpat o haft sig mer än de flesta, mer än vad någon i hennes ålder borde behöva. Mycket i hennes liv som förändrats. Som stora syster har det varit riktigt tufft att se detta, sin bästaste lilla syster, må såhär. Det gör så fruktansvärt ont!! MEN jag har hela tiden vetat att hon skulle klara det, att ta sig ur det. En starkare människa finns inte!! Önskar många gånger att jag hade hennes styrka!
Hon är älskvärd på alla sätt o vis. De som träffat henne vet vad jag menar! En glädje som smittar av sig till ALLA runt omkring henne.
Nu äntligen, verkar hon ha funnit lyckan, stabiliteten i sig själv. Jag kunde inte vara lyckligare!! När jag tänker på henne blir jag sååå glad!! Visst, självklart kommer det svackor i livet, så är det. Men hon har tagit sig upp i den djupaste svackan, o är LYCKLIG!! Då klarar man allt som kommer, för man har gjort det förr, då vet man att det går!

Amanda, hoppas du vet att jag för alltid finns här för dig, i både upp o ned gångar! Älskar dig så otroligt mun fina underbara syster!! Du är bäst på alla sätt o vis, precis som du är!!!

Team Strid! Vi finns alltid där för varandra! <3 hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar