söndag 9 september 2012

Tatuering!

Jag ska ju tatuera in barnens namn. Jag har nu tre tatueringar. Jag har förut tänkt att ja vill tatuera in namnen på handleden. Men så gjorde ja en Ior på ankeln, o då tyckte Patrik (som är lite emot att ja skulle göra det på handleden) att jag skulle skriva namnen vid Ior. O det skulle ju oxå va väldigt gulligt, men Ior är inte sååå stor, o ja vill att namnen ska synas tydligt. O inte se plottrigt ut.... Det bästa är nog o gå till en tatuerare o rådfråga ;) vill göra den NU!!! Hihi!

Här kommer en bild på tatueringen o hur den ser ut på mig. Dock är bilden jätte dålig. Gör sig inte rättvis!

Vad tycker Du?? Handleden el Ior?? Jag kommer självklart göra det som känns/är bäst för mig. Men vill gärna ha era åsikter ändå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar