söndag 23 september 2012

Spontanbesök!!

Det bästa med att bo i stan är spontan besöken!! Har alltid varit lite utav en planerare. Men, spec nu när man bor i stan, har jag verkligen börjat gilla o uppskatta dessa besök! :)
Först kom Towe o Stefan, o de hade med sig en super god browniekaka!! (som jag, skit!! glömde att fota...) strax där efter dök även systeryster min upp. Gissa om barnen vart glada när deras moster kom!! :D hon tog även med sig Ida ut o lekte en stund. Vilket nog gjorde hennes dag!! :)
Va sååå himla kul o träffa både Stefan, Towe o Amanda!!! Jag o Amanda har lite planer framöver, som har med hästar att göra, lööövly!!! :D Ida ska nämligen bli häst tjej har vi bestämt. Men det är hemligt för pappsen hennes ;) hihi!!
Helgen har varit en riktigt rolig helg, helt i min smak!! :)
Längtar redan till nästa... ;)

Nu sover barnen efter en lååång nattning... Vet inte vad det är med Tim, de senaste två kvällarna är han, som annars varit super lätt att söva, som förbytt!! Blir skit arg!! I kväll vart jag tvungen att ta upp honom i famnen tills han somnade... Om det är den nya tanden som är på väg fram el nå annat... Jaja, bara o kämpa på! ;)

Nu ska jag kolla lite saker på dator , sen sova! If det blir en repris av den här natten :S

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar