måndag 17 september 2012

Dagarna rullar på..

Man plockar, donar o städar. Dag ut dag in! Grejor som inte ska va där d är står i alla rum. Förrådet är full proppat.. Vi jobbar o sliter kväll efter kväll.. Att flytta är krävande!! Vill bara få ordning så som jag vill ha det!! Blommor i fönsterna, ljus mm. Detaljer som får komma efter det grova... Att flytta o renovera med två små är verkligen inte lätt!! Men vi klara't! ;)
Kommer bli sjukt fint o bra när det är klart!! :D

Medans Patrik gick o handlade med barnen o va ute en stund med dom dammsög jag o lagade mat. När de somnat städade jag badrummet. O fast vi skulle göra allt i kväll gjorde jag typ allt under dagen, kunde inte låta bli! Hatar att ha det stökigt omkring mig!! När saker o ting är som vi vill ha det här hemma kommer bilder ;)

Nu ska jag kolla klart på tvn, sen sova!
Natti natti!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar