torsdag 20 september 2012

Inlägg efter inägg...

Haha! Kom visst ett tredje inlägg här oxå :P Men känner att jag behöver reda ut det här med min vikt, kost, träning mm.

Jag är inne i en riktig svacka just nu. Mår inte bra o största anledningen är att jag inte är nöjd med mig själv, hur jag ser ut. MEN för att jag ska kunna köra fullt ut MÅSTE jag få träna o tillgång till promenader. O just nu håller vi fortfarande på o få in rutiner är hemma sen Patrik började jobba o massa fix här hemma. Nu kanske ni tycker att jag försöker komma med massa ursäkter.... O visst, det kanske det är, men nu är det så här!! O att va hemma med två små o sköta hushåll mm, man är trött på kvällen...
Så NU tänker jag leva gott o äta gott tills ny motivation kommer o vi kommer på en bra lösning o plan för hur jag ska lägga upp det här för att det ska funka! Att "bara" äta nyttigt, med NOLL träning/motion funkar några veckor. Sen står man still igen...

Aja, hoppas ni förstår vad jag menar i mitt trötta, svamlande inlägg ;)

Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar