onsdag 12 september 2012

Ett klago inlägg....

så orkar du inte höra, läs inte!
Jag är totalt slut som människa just nu... Trött är bara förnamnet... Barnen sover jätte dåligt på nätterna, så jag sover knappt alls! Vaknar stup i kvarten... Ida stackarn drömmer mardrömmar som leder till nattskräck... Vaknar titt som tätt av nån som ill vrålar så jag flyger högt!! Då är det hon som drömt nåt o inte är riktigt vaken... Kan peka runt i rummet... Tim vaknar mest av att hm vill ha nappen o ibland vill ligga vaken en stund 30 min - 2 timmar ibland dock...
O Ida vill ju som sagt inte alltid sova på dagen, men oftast gör hon det.. Men de har börjat sova bara drygt en timme.. O om ja ska vila då, efter allt som ska göras innan ja kan lägga mig hinner ja knappt vila 30 min...
Så! Nu har jag klagat av mig!! O det är verkligen INTE barnen i sig jag klagar på. För finare barn finns inte! :) <3 det är situationen som sig som är jobbig, o jag vet att det blir bättre! Det kommer alltid sånna här perioder... Önskar bara den vore över nu... Senast höll den på i flera mån..
OM du nu orkade läsa detta, tack för att du lyssna! Nu ska jag försöka rycka upp mig!! Måste iväg o flänga till flera ställen i kväll...
Pannkaks smeten är klar, så snart blir det till o steka pannkisar!!

Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar