lördag 15 september 2012

Idag då...

Det är mycket idag!! Vi har precis vaknat, så det är dax för frulle! :) sen ska det packas till barnen som ska sova borta tills i morrn. Åka med sötisarna till mina föräldrar. De ska båda vara där en stund, sen kommer min bror o hämtar Ida för hon ska nämligen få sova där! Hos morbror, Cassi o kusin Isadora :)
Ska bli spännande o se hur det går då hon bara sovit hos mormor o morfar o farmor förut... Tror det kommer gå bra! Tim blir kvar hos mormor o morfar!

Sen ska jag skynda hem o hjälpa Patrik som då redan börjat riva golv! Nytt golv ska läggas i vardagsrummet i dag o i morrn... Ekparkett, sååå snyggt kommer det bli!! :D o det blir till o jobba järnet!!

Strax efter kl 19 kommer Johanna o hämtar upp mig. Åker me henne ut till Almunge, hem till Jeanette, där vi o flera morsor till ska förfesta! Sen blir det bussen ner på stan till krogen ;) så för mig väntar en spännande fest kväll då jag inte festat ordentligt på över två år!!!! Druckit ett par glas vin, el ett par cider, på sin höjd, men inte blivit berusad...
Så jag har en liten plan för kvällen, hoppas den håller bara ;)

Får se om det blir nå mer inlägg under dagen, vad jag hinner, men nu måste jag lägga på ett kål!!

Ha det gött denna lördag!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar