torsdag 27 september 2012

Min lilla prins <3

Han vaknade till för drygt en timme sen, då hade jag varit in till han två ggr... Inte för att han vakna el gnällde el nåt, utan för att jag ville titta o känna om hans temp sjunkit.. Går gärna in o kikar till dom ibland (hönsmamma, vad vet jag?!) el bara en mamma som älskar sina barn så ofantligt!! :)
Han kändes lite varm trots Alvedon... Tog upp han o han somnade i famnen. Men så fort ja la ner honom vakna han o började gråta :( så tog me han upp till soffan där han fick mysa med oss sista halvtimmen av filmen Battleahip (som förövrigt va riktigt bra!) när barnen är sjuka vill de gärna va nära, såklart, men oxå jag vill gärna ha dom nära! Så nu snusar Tim bredvid mig här i våran säng. Fick Alvedon igen då febern ändå fortfarande låg på 38.6... Tror även att jag, inom ngr timmar har en liten prinsessa snusandes bredvid mig :) (hon är ju van att ha Tim hos sig så om hon vaknar o han inte är där, det gillar hon inte...) älsklingen är gullig o sover på soffan :P dels för att jag o Tim ska kunna sova bättre o för att Tim inte ska bli för varm... Men oxå för att om Ida oxå kommer o lägger sig här blir det föööör trångt...

Hann iaf ha en riktig film myskväll me älsklingen <3

Nu ska jag försöka att sova!! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar