fredag 28 september 2012

Det blir inte bättre...

Tim har, trots Alvedon, haft feber hela natten :( i morse vaknade han vid 7. Tog temp o då visade den 38.7... Är mycket för att vara på morgonen... Gav han Alvedon då men han känns fortfarande varm, min lilla gullunge! Natten gick bra, han bökade runt lite, o jag va bara in till Ida en gång innan hon vaknade strax efter kl 7... Jag sov lite halv dåligt, dels kände jag på Tim då o då, men jag har oxå fått ont i halsen!! Kan knappt svälja :( o lite små täpt i näsan... Vad är detta??!! Båda nån form av magsjuka o förkylning?! Kan va en förkylning som satt sig på magen på Patrik o Ida. Ingen har ju kräkts, men men, sak samma. Sjuka är vi iaf :,( får se hur det blir med kvällens planer... Så länge Tim är så här vill jag inte åka... O så beror det på hur jag känner mig oxå under dagen...

Tanken va att jag o min kusin Malin skulle till thuns i em/kväll. Så fort våra män kom hem från jobbet skulle vi bege oss iväg! Shopping!! Det är nämligen stor rea där med tält o allt :P o vi skulle få ses lite utan våra bus kids med oss ;)
Men vi får som sagt se hur det blir med dom planerna...

Nu ska jag försöka få i mig lite yoghurt! Barnen drack välling. Tim fick det för han inte orka sitta o äta gröt. O då ville ju självklart Ida oxå ha det ;)
Tack o lov för välling när barnen är sjuka!! Lätt för dom att få i sig, o de får i sig av allt de behöver!! :)

Hoppas Du får en bra fredag o mår bättre än vi!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar