lördag 8 september 2012

Jahapp..

Eftermiddagen fortsatte i samma tempo... En trött Ida som röjde på o klarade inte motgångar... Kl 17 gav jag upp! Såg till att barnen (o mannen fick käk) o 17.15 typ, la jag mig i sängen! Låg o halv slumra, sov kanske 20 min. Kl 18.20 blir ja väckt av ett spralligt, ny duschat busfrö!! Båda barnen duschade, pyjamaserna på o alla leksaker undanplockade. Tack för det mina söta trollungar o man :) gick upp o vi mös i soffan sista halvtimmen innan de va dax för barnen att sova, de tvär slocknade efter vällingen. Vilket ja förstår :P
Efter det plockade jag vidare här hemma. Åt fil o flingor (fick bli min middag! Hehe) o sen fortsatte ja o städa i köket o till sist badrummet! Efter det vart det en dusch o inte långt efter kom de efterlängtade Göteborgarna!!! :D (Patriks syster med pojkvän) vart ett spontanbesök som bestämdes igår, o de stannar bara till sön mitt på dagen. MEN det är så himla kul att de är här!! Barnen sov ju när de kom så ska bli kul o se deras reaktion i morrn :P

Nu ska ja iaf strax sova!! Natti natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar