onsdag 2 november 2016

Hej hå!!!

Oj oj oj! Vad ska jag skriva. Känns som om det är saker heeela tiden. Det går i ett o är helt galet mkt!! Men känns ändå som inget o skriva. Inget som intresserar er liksom :P 
Igår va det jobb 9-14.45. Hämtade barnen o så hem o så rullade em o kvällen på... Efter middagen åkte jag till XXL. Vi har fått från jobbet att vi får köpa vinterkängor, o så utekläder (vad man ju behöver, regn, överdragisar el nå sånt) Jag hittade ett par vinterkängor som låg i topp på o hålla värmen o va torra. O så ett par lite tunnare överdragisar o en windfleece. O så köpte jag själv två par strumpor (till träning) o ett par ullsockar! 
När jag kom hem vart det en dusch o sen kollade jag o mannen på en serie (24, säsong 7. Har sett de andra för läääänge sedan) Sen va det sov dax!
I morse va det upp tidigt. Då vädret inte va spec kul i morse så va jag snäll o skjutsade barnen ist för att de skulle behöva cykla. Kom visserligen 5 min sent men ska ändra tiden lite så jag kan skjutsa barnen nu när det börjar bli kallare o regnigare/snöigare. Jobb 7.45-12.20. Hämtade barnen. O då de inte varit ute på hela dagen IGEN, så vart det på me utekläder o så va de ute i en timme när vi kom hem :) Åt mellis, de drack varm oboy, o sen duschade o badade dom! På me myskläder o mös lite, de lekte, jag fixade me lite tvätt, fixade middag o sen va jag sop slut!!! :/ Mannen kom hem snabbt vid halv fem o drog iväg me bilen till verkstan. Så han kom hem när vi hade ätit. Efter att jag tagit hand om disk, hjälpt barnen o städa deras rum o fixat dom för kvällen tog jag mig en dusch. O läste sedan godnatt saga för dom :)
Nu är det soffan som gäller!!!
I morrn ska jag till neurologen kl 9.15 på en undersökning som tar ca 1-2 timmar (lämnar barnen innan) Mamma är snäll o följer me mig <3 Sen till jobbet o jobba till typ 20.30, har personalmöte.... Patrik skulle h hämtat barnen vid halv fem då ingen annan kunde hämta dom. Men nu löste det sig o mamma el pappa hämtar dom redan kl 13.30, skönt för dom! :)

Mina älskade hjärtan!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar