lördag 5 november 2016

Städa städa varje... LÖRDAG!!

Phju!! Jisses som vi gnott här hemma!! Jag hade först sovmorgon till kl 10. Åt frukost o sen har jag o mannen städat som galningen. Sååå rent o fint det är här hemma! Förutom den vanliga städningen (så som dammsugning, damma o rengöra badrummet) så har jag oxå rengjort alla skåpsluckor i köket, listerna i köket o i barnens rum o hallen, o rengjort alla dörrar o dörrkarmar. O väggarna i barnens rum. O väggen i badrummet. Det har plockats ut en hel del i förrådet oxå. Så här rent o fint har det nog inte varit sen vi flyttade in :P Mamma kom o hämtade barnen o gick ut o gick me dom o Anna. Sen följde barnen me hem dit o lekte lite. Så två timmar fick vi städa i lugn o ro ;) Fick ju lite hjälp av dom innan. Men det lät: "mamma, mamma, MAMMA" typ heeela tiden! Hahaha! Jag gick o hämtade barnen för drygt en timme sedan. Vart lite lek på vägen hem...

Mörkt o kallt ute....


Men kul, o mysigt!!! :)

Nu har vi precis ätit go middag. Snart ska vi åka till vaksala kyrkan o gå till minneslunden o tända ljus för min saknade mormor o morfar... <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar