måndag 7 november 2016

Sööööömn!!!

Alltså det känns som när barnen va bebisar, när man inte fick sova på natten... Nu beror det inte på dom utan mitt huvud!!!!


Jag sov 1.5 timme ca. O då drömde jag om lägenheten. Sen kom Tim in o då va jag vaken o kunde inte somna om. I typ 5 timmar låg jag vaken... O tankarna bara snurrade kring lägenheten. Kommer vi få den såld? (Borde inte va nå problem då den är så fin, men tajmingen måste ju va rätt...) Får vi det vi behöver? Räcker det me dessa visningar el kommer vi bli tvungna att lägga ut den på nytt i januari? O så alla tankar kring den nya lägenheten. Allt vi ska fixa där... O då är det ändå långt kvar tills vi ska flytta! Gah!!! Jag ser ut o känner mig som en zombie just nu... O att ha barnen hemma gör mig inte mindre stressad... Hör hur de drar fram grejor i deras rum = mkt städning sen!! 
Åt frukost för drygt en timme sedan....

Detta är vad som går i... En knäckemacka o en smoothie på blåbär o banan....

Lagt mig i soffan nu o ska försöka vila innan det ska packas lite, ätas lunch o städa. Tänkte åka hem till mamma o pappa efter lunch... Har sen fått en tid hos sjukgymn kvart i fyra (TACK O LOV!!!) 

Hoppas Du får en bra måndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar