onsdag 23 november 2016

Halsfluss!

Idag va mannen till vårdcentralen då hans hals gjorde sjukt ont, han hade fortfarande feber o va jätte svullen i halsen. Läkaren vart rätt förvånad om man säger så! :/ Men testet visade positivt för streptokocker så han fick penicillin. O ett lindat finger me kompress som han ska ha i 3 dagar (han har åkt på infektion i ett sår) så han är hemma i morrn me. Jag har känt mig risig idag. Frusen, ont i kroppen o känt av liiite i halsen. Hoppas jag klarar mig från halsfluss bara!! Barnen är pigga o friska iaf! ;) *peppar peppar*.

En liten snabb uppdatering. Men har inte så mkt mer o skriva egentligen... Bjussar på ngr bilder som Tim tagit idag...



De va hos mormor en liten stund o fikade när jag va hos sjukgymn....

Nu ska jag sova. Är o har varit sjukt trött både igår o idag. Nog för att jag brukar vara det. Men nu mer än någonsin... Blir ju inte bättre av att mannen sover dåligt pga feber o att barnen kommer in o håller mig vaken på natten.. Aja, nån gång blir det väl bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar