torsdag 3 november 2016

Blääää för nålar!!

Gah!!! Vissa borde gå i nån pedagogisk utbildning!!! Sköterskan som gjorde de elektriska mätningarna på nerverna i nästan en timme va jätte bra! Men läkaren som kom in sen. Suck! Han bara stack in en tjock nål i min hand utan förvarning på nåt sätt!! Så jag vart helt chockad!! Han bytte SEN till en mindre o tunnare nål... 4 ställen stack han o i överarmen kom han åt nå blodkärl....

Det ser värre ut i verkligheten, o svullet... Konstigt att man inte gillar nålar!!!!

Är glad att jag hade mamma me. För bär det va klart o jag reste på mig snurrade det till o jag höll på o svimma!! :O Fick sätta mig ner o sitta en stund o dricka vatten... Sen åkte vi hem. Jag vilade lite innan jag åkte till jobbet...
Men har så sjuuuukt ont!!!! O är helt slut o har huvudvärk från h-vetet!!!! Men men. Bara bita ihop för nu är det jobb till 20.30... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar