måndag 14 november 2016

Gårdagen...

Igår hade ju jag sovmorgon, o sov ända till 10.30 :P Men det va riktigt skönt!! Vi gav pappan hör hemma farsdag present. Han fick en t-shorts där det står: My kids have the best dad ;) o det stämmer verkligen!! O så hade barnen gjort fina teckningar såklart <3 Efter jag ätit frukost började vi städa här hemma. Barnen kom på en smart idé, för dom ;) De lekte affär under Tims säng där de samlade alla grejor i deras rum som inte låg där det skulle. När jag o Patrik sen gick o handlade (många ggr) så la vi det vi köpt på rätt plats! Man måste va fiffig ;)
De gick sedan ut o lekte ett bra tag i snön :) Vi gjorde klart det sista, fixade iordning oss för kalas o sen åkte vi alla upp på Gränby. Barnen åt korv me bröd till lunch o jag yoghurt me färska bär :) Handlade inslagnings papper o present kort. O lite till middagen på kvantum. Åkte hem me det. Jag slog in Isoldes paket o sen gick vi alla till mamma o pappa. Även Kriss m fam kom dit. Det vart go fika o delades ut presenter. Pappa fick oxå en t-shirt av mig. Men me en annan passade text :) O så fick mamma o pappa biljetter till The fantom of the opera av oss barn me fam. De vart jätte glada! Mamma tjöt till av glädje när hon öppnade :D Isolde fick sin försenade födelsedags present, o även Cassi. Så det vart mkt firande :D
Kom hem här hemma strax efter kl fem. Då fixade jag o Patrik middag tillsammans. Körde på pulled pork, pitabröd, hemmagjord coleslaw o vitlökssås. Vart riktigt gott! :) Vart dock en sen middag så det vart bara till o borsta tänderna på barnen o sen läsa kvälls bok. 
Hade inte tagit några foton igår :O Så får köra på en härlig bild från i somras ;)


Älskade fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar