tisdag 8 november 2016

Som om jag inte sover dåligt ändå...

Har haft blodtrycksmätare på mig sen kl 13 idag. Värsta apparaten ju...

Syns inte så jätte tydligt men på magen sitter en mätare i som ettt skärp typ. O från den går en sladd längst ryggen o så till bandet på överarmen...

Den mäter 3 ggr i timmen dagtid o 2 ggr i timmen på natten. O den gör ont när den mäter :( Längtar tills efter kl 13 i morrn när jag får ta bort den o åka hem o DUSCHA!!! Ska bli såååå skönt!!!

Tim har fått varit hemma idag me. Han är hyfsat pigg emellanåt, men så dippar han o är inte alls pigg :/ Så skumt!! Ida ville oxå va hemma. Vi sov ju hos mina föräldrar i natt (jag o barnen) pga visningen igår. Så i morse sjöng vi för pappa som fyller år, o åt frukost på sängen ;) Jag åkte till jobbet o Patrik kom o hämtade barnen vid nio. Så han har varit hemma me dom... De är hemma i morrn me, men då kommer nog Patriks mamma hit o passar dom. Hon vabbar, bra när även närstående kan vabba! O så jobbar jag 7.45-12 o åker o lämnar av den här grejen o sen hem! 
Ne, nu ska jag försöka sova. Hur det går behöver jag nog inte ens tala om! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar