söndag 30 oktober 2016

En helg i Stockholm!

Igår morse efter familje frukost fixade jag mig iordning. Jag va lite trött då jag inte kom i säng förren vid ett på fre natt :/ 
Strax innan halv elva kom syster o mamma o hämtade mig. Sen åkte vi till min kusin i Stockholm där även min moster va :) Det vart massa prat innan vi åkte mot grönan o till Tyrol!
Och vilken show!!! Jisses va kul vi hade!! :D Det va grymt bra! Sjukt god mat o dryck. Sååå mkt mat!! Bästa sällskapet o massa sång, musik o dans! :D Kan verkligen rekommendera o se Mamma Mia The Party!!! Det kändes precis som om man va i Grekland! O vi hade sååå bra platser oxå!!



Kusin o moster <3


Moster o Mamma <3


Jag o syster <3


Nikos restaurang i Grekland ;)


Våran plats me havet o solnedgången bakom oss :)














Efterrätt i kaffe Carlosson ;)

Vi kom dit vid ett o åkte vem kl sex. En lång show men helt perfa! 
När vi kom hem till Maria vart det mys i deras egna biograf till Så mycket bättre! Jag hade redan efter natten ont i nacken o ryggen. Nu gick det upp till huvudet o jag fick sån jävla spännings migrän så tårarna rann :( Så jävla typiskt!!! Det satt i hela kvällen o natten... Jag o syster sov i ett rum o låg o pratade till typ halv ett... På morgonen vaknade vi o Maria hade dukat fram så god frukost. O så mkt!!!


Vi åt frukost o sen gick vi ut på en nästan 6km lång promenix!

Blå himmel o solsken!! :D




Så häftiga o fina ekar!!!





När vi kom tillbaka till Maria fikade vi lite o sen åkte vi hem. Tack för en fantastisk helg!!!! 

Jag stannade o köpte me mig en bukett me blommor till mannen då vi firar hela 6 år som gifta o 16 år tillsammans!! :D Min älskade fina man!!!! <3 O när jag kom hem stod det en bukett me fina röda rosor på mitt nattduksbord <3
O barnen vart såååå glada när jag kom hem! <3 Mannen drog iväg o träffade Stefan o jag o barnen åt middag, jag tog mig en sååå skön dusch o sedan mös vi tills det va sov dax för dom! Mannen kom hem precis när dom hade lagt sig. O nu har vi precis kollat på en film :) Som dock inte va så bra som jag hade hoppats på :P Nu ska jag snart gå o lägga mig...

I morrn är barnen lediga (är ju höstlov så när jag är sjukskriven o kan ha barnen hemma har jag det) har rehab träning inte förren kl 18 o då är ju mannen ändå hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar