söndag 6 november 2016

Första visningen över!

Tjoho!! EN visning kvar, förhoppningsvis!! Dm fick till o plocka lite här hemma. Vid tolv åkte vi upp till Gränby o åt lunch på food courten. Barnen åt pannkakor o jag åt sushi!!

Jag som (fortfarande) har svårt o äta fick bara i mig hälften... De 5 som vart kvar fick jag en låda till o tog hem ;)

Sen åkte vi hem o mötte upp mäklaren o han fick nyckel hem hit. Vi gick över till våran blivande lägenhet ;) Vart bjudna på go fika o pratade en massa!!! O barnen lekte för fullt! Vi passade oxå på o fråga en massa frågor (hade me oss ett frågeformulär) o så mätte vi köket så vi kan börja planera renoveringen där. Nu är det ju långt kvart tills vi ska flytta. Men ändå skönt o ha lite förberett :)
När vi kom hem va de ju sååå tomt här hemma :( När allt personligt är borta blir det lite väl tomt tycker jag... Det hade varit ok me folk här o några intresserade. Håller tummarna på fler i morrn o att vi får denna såld snart!!! Annars får vi göra ett nytt försök i januari. 
När vi kom hem va det dax för middag. Jag åt upp mina sista sushi bitar, Ida smakade o tyckte om dom me avokado, ägg o tofu ;) Barnen åt nudlar, köttbullar o gurka (deras önskan...) Sen vart det dusch för alla o sen välbehövlig soff mys!! Tim kändes så varm så fick ta temp o den visade 38.4 :O feber IGEN alltså!!!! Gah!!! Vad är detta?! Han har ju inte verkat hängig utan syntes mest på ögonen på kvällen... Aja, blir en hemma dag IGEN i morrn då... Jag som hade hoppats på o slippa mera städ! Haha! Men vi tar en lugn fm, äter lunch, åker till Patriks jobb (ev) o lägger mig i en massagestol ;) o sen åker vi till mina föräldrar där vi ska sova! Visningen är så sent så det är lika bra! 

Men nu ska jag FÖRSÖKA o sova... Inne på FJÄRDE veckan me extremt dålig sömn :(((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar