måndag 14 november 2016

Idag!

Jahopp, idag då.... Det va upp rätt tidigt. Redan kl 7. Fix iordning oss o barn, åt frukost o sen åkte vi o lämnade Patrik på jobbet o sen barnen på förskolan. Tim är ääääntligen piggare! "Peppar, peppar, ta i trä!!" Hoppas det håller i sig! 
När jag lämnat dom åkte jag direkt till vårdcentralen då jag hade tid hos läkaren kl 8.25. Vi pratade om min blodtrycksmätning jag gjorde förra veckan. Den va bra. Men lite hög puls på natten. Men innan vi börjar me nå mediciner ska jag få göra ett sånt där arbetsprov. Jag vill att allt ska kollas först. Så det är ju bra! 
Nu har jag varit hemma en liten stund. Försökt vila lite... Har jätte ont i magen idag :/ 


Inte ens fått i mig nå kaffe än :O Haha!

Vid tio i elva ska jag ta bussen till ackis. Till reumatologen för o ta blod prov... Sen hem en stund innan jag ska på rehab träning kl 14. Efter det ska jag hämta barnen, hem o fixa middag, o kl 17 ska jag hämta mannen då vi ska iväg på en grej kl 17.30. Så det är fullt ös även idag... Hoppas jag hinner på i mig lite lunch efter provtagningen. 
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar