lördag 12 november 2016

Sååå häftigt!!!!!

Alltså detta vill vi alla gå på igen!! Det höll på länge. 15-17.30 me en kvarts paus. Det går verkligen inte o förklara men sååå coolt det va!! O barnen tyckte om det minst lika mkt :D Vi tog ju dom billigaste platserna nästan högst upp. Men me tanke på vad de strax under oss kostade va det såååå värt det!! Kör på samma platser nästa år igen, garanterat!! 

<3

Vi hade gjort i ordning varsin smörgås som vi hade me till barnen. O så köpte vi me oss godis o dricka. Men jag vart super stressad när vi kom fram till Friends arena. Sjukt långa köer. Ingen parkering. Snurrade runt hur länge som helst inne i Mall of scandinavias P-hus. Det stod att det fanns massa lediga men hittade först inga. Körde nog runt där inne i 20 min me hur många andra bilar som helst innan vi lyckades få en parkering. Snabb som attan va jag! ;) Vi kom in på friends exakt den tid jag hade tänkt. Kl 14.40 ;) När allt va slut o vi skulle hem vart det fullt tryck på o ta sig in på Mall of Scandinavia o vidare till parkeringen. Sååå mkt folk så det tog tvärstopp! Jag fick bära Tim o till sist tog vi oss in. O vi hade sån tur för vi stod rätt nära o va snabba. Så vi kunde direkt betala o sätta oss i bilen o åka! Stannade på Max vid infra city o käkade middag innan vi åkte hem. Både vi o barnen va såååå trötta! När vi kom hem åkte de bums i säng (efter tandborstning dårå!) Nu ska jag duscha o sen blir det lite tv mys me mannen innan det är sov dax!
Är så glad att vi åkte iväg på det här. Så mysigt o göra sånt här hela familjen :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar