torsdag 1 september 2016

Helt euforisk!!

Alltså jag är sååå glad o lycklig!!!! :D idag började Ida på knatteridning på Årsta 4-h gård. Hon va sååå nervös innan. Men det gick hur bra som helst!!! Hon va en riktig naturbegåvning o förstod direkt hur hon skulle göra. Höll händerna rätt, "styrde" hästen rätt, skänklade när hon tyckte hästen gick lite långsamt, drog lite i tyglarna när den skulle stanna mm mm. Hon hade det i sig o det syntets så väl!! De finns ju i blodet skulle jag gissa ;)

Klappa o hälsa på hästen Wirre! :)


Redo!!!


Tagit av träns, sadel o borstat hästen. O krafsat hovarna :)

Hon älskade det o jag me!!!! Längtar såååå till bästa gång!!! :D När vi kom hem sov Tim :) Det håller ju på mellan 18-19. Jag o Ida duschade för o få bort all hästlukt, hår mm. Del luktar gott men mycket! O för ev allergiska barn på deras förskola, el min så är en dusch ett måste efter ridning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar